Nog 10 dagen…

 

 

Nog 10 dagen?

Is het dan al Sint? Nee.

Vroege kerst? Nee.

Sint Maarten? Al achter de rug.

Wat dan? Ja, wat dan?

De geboorte van een nieuw bedrijf, mijn bedrijf, ons bedrijf: CuriousYou

-1Ik ben er al weken hipperdepip van (ander woord voor gelukkig). We zijn sinds 1 oktober begonnen met de voorbereiding. We zijn Herbert, Linda en ik. En… Malou. Want ook met Malou ga ik samenwerken en dat vind ik zoooo leuk!

Wat we gaan brengen? De switch naar geluk! Plezier in je werk, plezier in je leven. Want als je doet wat je leuk vindt, voelt werk nooit als werk. Dat wil jij toch ook? Herbert en Linda hebben elk hun eigen focus en ik dus ook. En onderling versterken we elkaar. Mijn focus ligt op jou in 5 D. Je bent een mentaal, emotioneel, sociaal, fysiek mens en… je zoekt op de een of andere manier naar zingeving. Je hebt een innerlijke drive. Jij in 5D dus, 5 dimensionaal. Ken je jezelf op al die terreinen of valt er nog iets te ontdekken? Voor ieder die curious is naar zichzelf bieden we een uitdagende en helpende hand.

We gaan workshops geven, coaching, switch sessies naar geluk. Voor jou Individueel, in een groep of voor teams in bedrijven. Er is van alles mogelijk. Of als onderdeel van een breder traject. We bruisen en borrelen en jij straks vast ook (of nog meer dan nu al 🙂 ). Om dat ook samen met Malou te gaan doen is superleuk. Ik krijg een boost van haar sprankelende energie en ik verheug me dus op onze samenwerking. Nu, in de voorbereiding naar de feestelijke opening en lancering van de website draaien we op de zaak regelmatig knalhard Happy. Het lied waar mijn ex-team van ABN AMRO vorig jaar zo’n leuk filmpje op maakte als afscheid van mij. http://www.youtube.com/watch?v=6aNjSg50keo

Ik ben er bijna klaar voor. Klaar voor de switch. Let’s be happy.

Liefs

Philo

PS Wat Herbert en Linda precies gaan doen binnen CuriousYou kun je binnenkort lezen op onze website. Nog 10 nachtjes slapen…

door kleinborkel

4 reacties op “Nog 10 dagen…

  1. Te gek filmpje Philo !!!… wat leuk dat Malou er ook onderdeel van gaat uitmaken. Geweldig.

    en ik wens je enorm veel plezier en succes met je/jullie nieuwe bedrijf.

    Levert dat ook cursussen bij je thuis op?

    Liefs Ellen

Plaats een reactie