Nog 4 dagen…

-1

En dan is het bijna zover. Nog 4 nachtjes slapen en dan is de kick off van CuriousYou! Plezier in je werk, plezier in je leven. Dat beloven we je! Tenminste… als je nieuwsgierig bent naar jezelf en ook bereid bent om naar jezelf te kijken. Jij bent tenslotte de enige die jezelf kunt veranderen. Maar dan wordt wel geluk jouw deel. Wie wil dat niet?

Vorige week kwamen de de visitekaartjes binnen en afgelopen vrijdag heb ik mijn nagels laten lakken in dezelfde kleur. Ach, soms zitten dingen in de details :).

Ik heb er zo’n zin in om aan de slag te gaan en te delen wat er te delen valt. Vandaag heb ik het workshopprogramma in kaart gebracht voor op de website (die donderdag online gaat). Iemand vroeg me of de workshops thuis nu ook nog doorgaan. Nou, eh… dat weet ik nog niet. Maar je kunt je natuurlijk altijd inschrijven voor een van de workshops die CuriousYou gaat bieden. -2Voor jou als persoon, ZZP’er of als professional in een bedrijf.

Vorige week las ik het boek uit van Ricardo Semler. Een Braziliaanse zakenman die het gelukt is om zijn bedrijf om te vormen naar een bedrijf waar werknemers optimaal in hun kracht staan. Ze bepalen zelf hun werktijden, hun salaris en… zijn gelukkig! En het bedrijf draait als een tierelier. Zooooo inspirerend. Dat gebeurde niet van de ene op de andere dag. Het was een proces waarin hij keer op keer de verantwoordelijkheid terug legde bij de werknemers. Nu is het een van de meest succesvolle bedrijven van Brazilië. Onlangs was er een reportage over hem in Tegenlicht. GEWELDIG!!

http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2012-2013/Semler.html

Nou, daar willen wij ook een bijdrage aan leveren. Plezier in je werk, plezier in je leven. Dan volgen de bedrijfsresultaten als vanzelf.

Dagdag

Philo

PS Heb je de titel gezien die ik mezelf heb aangemeten? Hahaha 🙂

 

 

door kleinborkel

4 reacties op “Nog 4 dagen…

Plaats een reactie