Curious…naar jou!

Zal ik doorgaan met dit blog of is het wel mooi geweest? Het einde jaar nadert, tijd voor reflectie. Terugkijken op, vooruitkijken naar…. Of niet. Want reflectie is eigenlijk zinloos. Voorbij is voorbij. Vooruitkijken is net zo zinloos. Allemaal fantasie. Tenzij alvast een halfjaarlijkse afspraak bij de tandarts maken. Een soort van nuttig. Maar net zo goed fantasie dat die afspraak dan door zal gaan.Ik kan ziek worden, iets anders willen doen, of de tandarts wordt onwel of wil ook iets anders gaan doen en belt af. Trouwens, bellen naar de tandartspraktijk heeft op dit tijdstip (zaterdagavond 21.45 uur) ook geen zin :).

Er is alleen maar nu en in dit nu komt deze vraag op. Doorgaan of stoppen? Precies tussen het kijken naar een satsang met Hans Laurentius in:

(aanrader!!) en… ff een glas wijn gaan drinken, kachel opstoken, wat eten (Jan is naar de bios met Pim en z’n vrienden, the Hobbit, hou ik niet van 😦 maar Jan wel, dus prima).

What to do?

Ik laat het maar aan jullie over. Doorgaan of stoppen? Bij 50 stemmen voor ga ik door. Laat maar weten via de reageer button.

Ben benieuwd.

Philo

door kleinborkel

27 reacties op “Curious…naar jou!

  1. Het is voor mij altijd genieten van je blog, dus doorgaan. Stoppen kan altijd nog zoals Malou schrijft.
    Maar belangrijker is of het jou nog voedt en vreugde geeft om te doen. Dus…. wat zegt jouw innerlijk? De vraag over wel of niet doorgaan komt niet voor niets op. Als je stopt en je mist het, kun je het altijd weer oppakken.
    Dus…. alles is goed.
    Liefs, Ellen

  2. Je zet me vaak wel aan het denken en dat kost nog wel eens een deel van mijn nachtrust, dus………….. nee, toch maar doorgaan. Maar nu denk ik wel: Waarom nou vijftig en niet negenenveertig of eenenvijftig? Moet het altijd een rond getal zijn?

    Rein

  3. Doorgaan, lees altijd met veel interesse je blog. Maar net als wat Ellen zegt, die vraag komt niet voor niets. Misschien ook wel om dat je weinig terug hoort op je blogs en ben je benieuwd naar die ander die jouw blog leest. In ieder geval is het voor mij fijn dat ik vaak herken wat je schrijft (er naar leven is nog iets anders) of dat ik tot nieuwe inzichten kom. Ik zie het als voeding en het zet me aan het denken. Waarvoor veeeeeel dank.

  4. Lieve Philo, ik heb je blog altijd met veel plezier en inspiratie gelezen. Maar als ik eerlijk ben realiseer ik me dat ze mij de laatste 2 maanden of zo wat minder zeggen. Ik weet natuurlijk niet of dat aan mij ligt of aan de blogs. Maar ik proef uit je blog dat het misschien even tijd is voor een pauze..? liefs, Gauri ❤

  5. dag philo
    ik heb je schrijven vaak met veel plezier gelezen maar daar zal de komende tijd minder van komen.

    Ik las het via fac book en zal daar steeds minder op kijken………al die info…….al die leuke filmpjes…..tja

    Dus het was fijn……….maar ik zal ze niet missen.

    Vind het fijner om je weer eens echt te zien
    ook al gebeurt dat niet zo vaak en ook dat is oke

    liefs

  6. Wat mij betreft: Ik vind het altijd heerlijk om jouw blogs te lezen. Ik geniet van de foto’s (vooral met jullie kleinkinderen) en je geeft me stof tot nadenken over wat jouw avonturen in bewustzijn in mij doen.
    Maar doe vooral wat goed voelt voor jou.
    Laat je vooral niet leven door anderen (as if!!! 😀 ) Da’s meer n ego ding. Maar ook dat is goed. Dan wil t bewustzijn dat weer meemaken. 🙂
    Alles is goed.

    Maar misschien voelt t beter om t curious in te kleden?
    Kijk wat nu past Sākshī!

    Liefs!

    Hridaya 💖

Plaats een reactie