Forever young!

-2

Het lichaam is een fascinerend iets. Alles gaat vanzelf aan de binnenkant en grotendeels ook aan de buitenkant. Nu ik ouder word is er iets meer onderhoud nodig dan in the early days. Alhoewel….vandaag ben ik opnieuw 28 geworden en als bewijs dat dat ook echt zo voelt heb ik mijn jaarlijkse handstand gemaakt tegen de buitenmuur. Jan maakte de foto en… YES, another year, another dream.

Ja, ik ben een beetje in het Engels aan het koeterwalen. Diano en Miko en David en Malou zijn net weer heerlijk terug uit Canada en Diano’s woordenschat is er uitgebreid met talloze Engelse woordjes. Niet alleen meer ‘more’ van van alles (auto’s, koek, limonade, schommelen, verstoppertje spelen, dansen op ‘WALK’ (you home van Fats Domino) maar nu zijn er ook nieuwe varianten. En niet alleen Diano zit meer in het Engels, mijn nieuwe ‘Office’ is ook nogal taalgevoelig en gericht op de Engelse taal. Tja, zo gaat dat nu eenmaal. Ik ga naar the OFFICE, cool! Een mission statement maken, een pay off. Het Engels bekt gewoon lekker. Want groot denken toch? Wie weet gaan we op een dag internationaal.

Ben jij al nieuwsgierig wat ik er ga doen? Wat we er gaan doen? Gisteren hadden we onze eerste officiële vergaderdag. Ja, een hele dag want er was zoveel te bespreken. Ook moeten we nog wennen aan elkaar want de samenwerking is grotendeels nieuw. We kennen elkaars smaken nog niet, elkaars voorkeuren, hebbelijkheden. Nee, nog geen onhebbelijkheden geconstateerd :). Ze kunnen er eigenlijk ook niet zijn. Reality is never wrong. Alles zit mee en als het tegen zit lijkt dat alleen maar zo. Kennelijk een leermoment en dus omarm ik die net zo goed als de fijne momenten. Elk probleem heeft een aanname of gedachte erbij. Interessant om eens te onderzoeken of dat waar is? En de uitkomst is altijd dezelfde: het ego wil aan het bewind zijn. Wil linksaf waar rechtsaf wordt aangegeven. Wil zonneschijn als er regen is. Wil een moorkop als er appelgebak is. Wil, wil, wil…  De uitdaging? Niet krijgen wat je wilt, maar willen wat je krijgt.

Vandaag heb ik in elk geval iets heel moois gekregen. Van mijn liefste lief. Zelfgemaakt, hand geschilderd. -1

En met de initialen erop van ons bedrijf.

CY (oftewel See you) Nee hoor, daar staat het niet voor maar klinkt wel hartelijk toch?

Blijf nog maar even nieuwsgierig, of niet… Raden mag ook. De (eerste) juiste inzending krijgt een gratis boek, mijn boek :). Reageer dan op de reageer button bovenin het blog.COVERBOEKPHILO3D

Liefs

Philo

door kleinborkel

5 reacties op “Forever young!

  1. Lieve Philo,

    Top dat je nog steeds elk jaar de handstand doet! Gefeliciteerd met je 28e verjaardag en heel veel succes met je eigen bedrijf! Ben heel nieuwsgierig waar CY voor staat…
    Groetjes,

    Maaike

Plaats een reactie