Tomorrow, tomorrow!

-1

Het leven is zo leuk! Althans als je het door mijn bril mag bekijken en dat mag ik nu eenmaal. Kan er ook even niks aan doen dat de wind zo lekker in mijn rug blaast. Of anders gezegd: het is ook maar hoe je naar de wind kijkt.

Kreeg een mail van mijn accountant. Hij noemde het een zweetmailtje, ik zou er vast wel even van gaan zweten. Hij doelde op de aanslag over 2013 die hij via de belastinginspecteur naar mij door duwde. Een bak geld betalen ja. Is dat erg? Moet ik daarvan gaan zweten? Nee, het zijn slechts getallen op papier die vervolgens een digitale weg gaan en veranderen in andere getallen. Minder mooi op mijn account, dat geef ik toe maar of het me zweet bezorgt? Nee. De bodem van de pot komt hiermee ook wel weer in zicht maar vooralsnog heb ik geen probleem. Integendeel, ook dankbaarheid dat ik het kan betalen.

Zweet kreeg ik wel van mijn sportieve inspanningen. Ik train voor de 10 km en ben deze week in de vierde week van het Nike programma aangeland. Gisteren 6,5 km rennen en vandaag weer maar nu afgewisseld met stevig doorwandelen. Ik ben spiermassa aan het opbouwen 🙂  Morgen cross training. Dat heb ik vanavond al gedaan als je de klok niet te nauw neemt, met mijn dik uur Yogales. Dat lopen vind ik echt leuk, zwaar (nog steeds) maar leuk, leuk!

Verder leuks? Uitkijken naar David, Malou en de kids die zondag weer terugkomen na een welverdiende vakantie in Canada. Dat is hier even stil zeg en nu ze weg zijn merk ik opnieuw hoeveel ik van ze hou. Wat een geluk dat ze terugkeren!

Ook leuk dat Karel als eerste cijfer in zijn nieuwe studiejaar op de universiteit van Ottawa een 9 heeft gehaald. Menn, die man blijft me verbazen.

Ander leuks? Ja, vrijdagavond 17 oktober ‘loop’ ik weer een modeshow voor mijn favoriete winkel Dansk! De winkel is verhuisd naar een prachtig, groter pand. De inrichting is schitterend en de mode … wow, zo leuk! Je bent welkom. 20.00 start van de show in de winkel. Misschien zijn er weer leuke goody bags 🙂 Ik ben benieuwd wat ik mag showen en welk kledingstuk mij gaat verleiden tot aanschaf. De zomermode heb ik inmiddels in de kasten verruild voor de wintercollectie. Mooie stapeltjes in de kasten, tevreden gevoel, geluksgevoel. Ik ben klaar voor wat komt, kou, sneeuw, ijs…

Klaar ben ik ook voor morgen! WE GAAN BEGINNEN! Ik klap alvast een beetje uit de school. Ik ga samenwerken met Herbert en Linda E. en ik ga doen wat ik het allerleukste vind. Dan is werken toch nooit werk? We hebben een mooie locatie gevonden in het STOFLAB in Haarlem. Morgen starten we met de plannen verder uitwerken, de huisstijl begint richting te krijgen en wordt MOOI maar voor het klaar is allemaal neemt nog wat tijd. Dus…. nog even nieuwsgierig blijven, goed?

dagdag

Bruisende Philo

PS en ook nog leuk: donderdagavond begint de workshop ‘liefdevolle emotiekiller’. Wat heb ik veel aan die training gehad, wat is er veel veranderd in mijn leven daardoor, makkelijker geworden, relaxter en ik hoop dat te kunnen delen met de cursisten. Een heel andere kijk op emoties en de rust die ervoor in de plaats komt als je ze doorvoelt. De workshop zit vol, TOP leuk!

door kleinborkel

Plaats een reactie