Introductie van het hoofdstuk — Ik en mezelf —

Van stressvolle workaholic, getrouwd, moeder van drie kinderen, met ook nog eens een druk sociaal leven transformeerde ik mezelf naar een relaxt mens met nog steeds heel veel activiteiten – ik hou me bezig met zo’n vijftien heel diverse projecten. Ik bruis en ik borrel van energie en ben … zonder stress.

Dat was niet gelukt zonder een proces van zelfontdekking, zelfonderzoek, vallen en weer opstaan en uiteindelijk heel gelukkig zijn. In het hoofdstuk Ik en Mezelf beschrijf ik mijn eigen ontwikkeling, waarbij de relatie met mezelf centraal staat. Ik vertel meer over de praktische instrumenten die ik daarvoor had. Hoe kwam ik daaraan? En wat deed ik dan dat uiteindelijk leidde tot dat relaxte mens dat ik nu ben?

In elk geval zegt mijn motto al heel veel. ‘De wereld draait om mij, en dat is niet egoïstisch’. Immers, als ik goed in mijn vel zit heb ik veel te geven. En… ik zit goed in mijn vel!

door kleinborkel

Eén reactie op “Introductie van het hoofdstuk — Ik en mezelf —

  1. Pingback: Philo Hermans — En toen… een boek | DE WERELD DRAAIT OM JOU

Plaats een reactie